Обмін та повернення
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може:
1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.
Який товар підлягає обміну:
1. Товар у новому стані. Без слідів використання, прання, косметичних засобів.
2. Товар, у котрого є чек;
3. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бірками та ярликами, що не був у вжитку;
4. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.
Товар який НЕ підлягає обміну / поверненню
1. Домашній одяг ( піжами , Білизна , шкарпетки )
Процедура повернення та обміну товару належної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки. данні IBAN , EDRPO , ФІО та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 7 (семи) робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Процедура повернення товару Неналежної якості:
1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 7 (семи) робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар.
Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять коштом покупця.
Виключенням є виробничий брак товару!
Обмін і повернення товару здійснюється через Нову Пошту:
Данні для відправлення товару:
ФОП СОРОКІНА-САРИЧЕВА ЕРНА АРНОЛЬДІВНА
+38050 55 81 074
м. Київ, НА №320
Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
Повернення коштів здійснюється на IBAN карту.
Повернення коштів здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.